BESPLATNO PREDAVANJE – EFIKASNO RJEŠAVANJE REKLAMACIJA
- Kako efikanso preduhitriti žalbu klijenta
- Koraci u efikasnom rješavanju reklamacije
- Kako negativnu emociju pretvoriti u pozitivnu
Sajam BeautiFUL2022 – 04.-05.06.2022 godine – Hotel Hills, Sarajevo
Predavanje je 04.06.2022 u 19:00h
BESPLATNO UZ PRIJAVU
Na sajmu BeautiFUL2022 Duško Škorić trener poslovnih vještina imat će jednosatno drženje sa poslodavcima koji žele da nauče trikove poslovnih vještina i unaprijede svoje poslovanje na adekvatan način! Za sve zainteresovane druženje/prezentacija je BESPLATNA, a prijava za dolazak je obavezna.
Tema na kojoj će biti fokus je rješavanje reklamacije. Reklamacijom vam klijent daje drugu šansu. Na Vama je da tu šansu iskoristite, ili propustite. Da sačuvate klijenta, ili da ga pošaljete kod konkurencije.
80% klijenata koji imaju reklamacije ostat će vaši klijenti, ako je riješite na odgovarajući način. Klijent kome ste uspješno riješili reklamaciju je lojalniji od onoga koji nema reklamacija. Savladajte efikasne tehnike rješavanja reklamacija i pretvorite nezadovoljnog klijenta u lojalnog.